fredag 9. september 2011

Ble det bra? - Badekar- og dusjarmatur

Siden mange tydeligvis er interesserte i interiørløsningene våre, så har jeg laget en blogg-føljetong, hvor jeg forteller hvor fornøyde eller lite fornøyde vi er med løsningene vi har valgt.

Tredjemann ut er dusj- og badekararmaturene:


Axor Starck X badekararmatur
Axor Starck X dusjarmatur


Jeg synes dusjarmaturet - og spesielt badekararmaturet - er skikkelig stilige! Men jeg ble litt overrasket over at vannet har en tendens til å samle seg oppå armaturet når man dusjer, på grunn av den store, flate overflaten, slik at armaturene blir skjoldete når de tørker.

Det fikser vi ved å alltid tørke over armaturene når vi er ferdige med å dusje. Mange vil nok synes dette virker litt tungvint, men vi velger å se positivt på det: 
Armaturene våre er dermed alltid skinnende rene, og når vi skal vaske badet blir renholdet mye enklere siden det ikke er noen kalkavleiringer på armaturene.

Dessuten tar det oss bare tre sekunder å tørke over armaturene...

Så alt i alt angrer jeg absolutt ikke på valget av armaturer!


For detaljer om produsenter, se her, eller send meg gjerne en kommentar hvis du har spørsmål!

Nestemann ut i føljetongen er servantarmaturene. Stay tuned...

For gamle Ble det bra?-innlegg, se her


- Hilsen Ann Kristin -




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...