fredag 29. april 2011

Kjøkkenbilder

Nå er det lenge siden jeg har lagt inn noen bilder fra det nye kjøkkenet, så her kommer en liten kavalkade!

Alt er ikke helt ferdig enda, men det er ikke så mye som mangler heldigvis, stort sett bare belysning, litt sparkel og maling, i tillegg til glass over kjøkkenbenken.

Jeg kan ikke få sagt hvor fantastisk det er å ha fryseskap på kjøkkenet,
 og ikke bare i garasjen som vi hadde tidligere!

Vennligst ikke legg merke til at listene rundt det ene vinduet ikke er på plass
(de gamle passet ikke lenger)
Hvis du skulle lure så er den grønn-gule klæsjen ikke moderne kunst,
det er bare et lite prøvestrøk for å teste ut malingsfarge...

Tenk å ha en egen Munch på kjøkkenet, da!

Glassmesteren ringte nettopp og gav meg tilbud på glass over kjøkkenbenken. Tilbudet gjelder herdet glass som er 270 cm langt, 50 cm høyt og 6 mm tykt, det er malt på baksiden, og det er skjært hull til 3 stikkontakter. Han skulle ha 4.600,- kroner inkl. moms og montering. Mon tro hva vi synes om den prisen?? Litt synsing mottas med takk!! Bør vi få tilbud fra noen andre?


- Hilsen Ann Kristin -

4 kommentarer:

  1. Stilig kjøkken! Og så stort! Aner ikke hva sånne glassplater bør koste, men du får forhøre deg andre steder og sammenligne.

    SvarSlett
  2. Du vet jeg elsker dette kjøkkenet ;)

    4600 for glassplaten inkl. montering er en veldig god pris.. og jeg går ut fra at glassmesteren går god for at glasset er av god nok kvalitet!

    Vær obs på at det antageligvis er glass med et ørlige grønnskjær - helt fargenøytralt glass vil være en del dyrere.

    SvarSlett
  3. Kan jeg spørre hvem kjøkkenleverandøren er??? ;) Mvh Mette

    SvarSlett
  4. Produsenten heter nettoline, det er et dansk forholdsvis rimelig kjøkken😄
    www.nettoline.no/forhandlere

    Hilsen Ann Kristin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...