fredag 15. april 2011

Jippi!

Jeg var litt deppa i går, da Mannen plutselig fikk beskjed om at han sannsynligvis ikke fikk ferie da vi hadde planlagt. Dermed hang sommerferien vår, som vi har planlagt sammen med noen andre ganske lenge, plutselig i en tynn tråd.

Så i går kveld måtte vi sette oss ned og utarbeide en plan B-ferie...


Men i dag har de stått på på jobben hans for å få en annen til å jobbe i de kritiske ukene i sommer, og de lyktes med det! Så da er vi tilbake til plan A igjen!


Vi reiser sammen med venner til en bitteliten øy midt ute i det store havet, hvor vi skal bo i en stor villa 150 meter fra stranda. Begge familiene har barn som er akkurat like gamle, og selv om de ser hverandre sjelden, så leker de veldig godt sammen!

Det skal bli deilig med en skikkelig ferie etter to sommere på rad med mye oppusing og mye kaldt og dårlig vær!


Jeg har naturlig nok ikke noen egne bilder derfra, men jeg fant noen bilder hos Strawberry World som jeg klistrer inn her.



I natt skal jeg og drømme om sol, lange strender, blått hav, palmer og lyden av sirisser!

Ha en fortsatt fin fredag og en strålende helg og påske!

- Hilsen Ann Kristin -


-

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...