fredag 22. april 2011

Botanisk hage

Vi var en tur i Botanisk Hage i Oslo i går, og der var det også vår!

Det var masse blomster, masse folk og masse deilig sol!

Tulipan

Nøkkerosetulipan

Stort Magnoliatre
Lurer på om min Magnolia blir like stor

Det var tett i tett med Magnoliablomster på det store treet
Min Magnolia hjemme stråler med sine tre store blomster...

Blåstjerner
 Et par bilder fra inne i drivhuset:

Papegøyeblomst

Fiken - Mmmm...
Vi var også innom Zoologisk museum og så på Doktor Proktors utstilling av DDSØIF - Dyr du skulle ønske ikke fantes. Det var stor stas for Gullgutten som akkurat er ferdig med å lese den første Doktor Proktor-boka!

Jeg synes det er veldig deilig med bypåske når det er over 20 grader og strålende sol. Vi har nesten ikke vært innendørs i påsken, og det nesten ferdige kjøkkenet har ikke blitt noe mer ferdig i det siste. Jeg kan vel ikke akkurat håpe på dårlig vær så vi får samvittighet til å være inne å jobbe, så jeg ønsker meg fortsatt nydelig vær. Kjøkkenet blir tidsnok ferdig en eller annen gang!

Ha en fabelaktig langfredagskveld!

- Hilsen Ann Kristin -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...