fredag 29. april 2011

Gave fra Skybert

For et par dager siden fant jeg en morsom blogg som jeg skjønte var skrevet av en i byen jeg bor i. Jeg ble selvfølgelig litt nysgjerrig på hvem det var som skrev bloggen (byen er ikke sååå stor, kanskje det var noen jeg kjente?), og etter å ha lekt Miss Marple en liten stund, så skjønte jeg at Pias verden er min kommende nabo som holder på å bygge hus rett oppi gata.


Jeg meldte selvfølgelig min interesse da hun skulle dele ut noen produkter hun hadde fått (man kan jo ikke si nei til noe som er gratis!!), og i går da jeg kom hjem fra jobb hadde hun jammen meg puttet en liten pakke i postkassen min!


Tusen takk, Pia. Nå kommer jeg sikkert bare til å bli yngre og yngre og yngre!!

Ha en strålende helg!

- Hilsen Ann Kristin -

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...