mandag 18. april 2011

Magnoliaen min blomstrer!

Endelig har min magnolia begynt å blomstre!

Den ble plantet for 1 1/2 år siden, og i fjor kom det bare blader og ingen blomster, men i dag har det kommet en enslig, vakker, hvit blomst! 

Flere knopper er på gang. Dette er vakkert!!!

Magnolia - Den blir nok enda vakrere i morgen!

Magnoliaen blomstrer med digre hvite blomster,
lenge før det kommer et eneste grønt blad 

Magnolia-gåsunge
Ellers så er jeg strålende fornøyd med at det ble by-påske på oss i år. Med over 20 grader og strålende sol i dag, har jeg vært ute i hele dag.

Deilig med by-påske-middag!

Nå er Gullungene hos bestemor og bestefar, de skal overnatte der til i morgen. Mannen har i kveld ryddet ett stk. gammelt kjøkken opp på tilhengeren, og i morgen skal vi være først i køen når avfallsanlegget åpner (det var visst utrolig lang kø der i dag). Jeg har brukt kvelden på å rake og luke.

Nå er det snart klart for påskekrim (håper bare jeg klarer å holde meg våken).

Ha en fin kveld!

- Hilsen Ann Kristin -




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...