mandag 4. april 2011

Matglede!

Så fantastisk deilig det er med det nye kjøkkenet vårt!

Jeg trivdes absolutt ikke med det gamle kjøkkenet, men hadde ikke sett for meg at det nye skulle bli så ufattelig mye bedre. Nå har det blitt gøy å lage mat igjen!!
Luksus med kjøleskap og fryseskap på kjøkkenet når man er vant til å ha
fryseboks ute i garasjen og kjølerom et stykke fra kjøkkenet

Det nye kjøkkenet er så mye mer praktisk og delikat enn det gamle, og så ha jeg funnet igjen mange glemte, praktiske kjøkkenverktøy som hadde forsvunnet i dypet i de gamle hjørneskapene og som gjør at matlaging har blitt morsomt igjen. I dag har jeg kjøpt både steinbit og høne, så nå blir det spennende middager de neste par dagene!

Soklene kom på plass i går
Det er fremdeles noen ting som gjenstår før kjøkkenet er helt ferdig:
- maling av vinduer og dør
- spikre opp lister
- belysning, vi må bare bestemme oss for hva vi skal ha først
- glassplate over kjøkkenbenken
- maling over kjøkkenbenken
Vi mangler foreløpig belysning over benken, (må bare finne ut hva vi skal ha),
og så skal messing-spottene skiftes ut med noe som matcher det nye kjøkkenet litt bedre

Fremdeles usikker på prøvefargen - den er mildt sagt ganske 70-talls -
men står veldig bra til de grå frontene på høyskapsveggen

Deilige og søte tomater i stilig skål jeg har fått i gave fra tante og onkel


Nå skal jeg gå og lage cookies, og overraske gjengen når de kommer hjem!

Ha en strålende uke!


- Hilsen Ann Kristin -


2 kommentarer:

  1. Jeg elsker fargen ;) Kunne gjerne sett den enda mer knall, enda gulere eller enda grønnere.. hva med å virkelig ta i, gjøre den knall knall gul og bare legge den bak glassplaten over kjøkkenbenken? Over platen kan det helt fint være hvitt.

    Spent ;)

    SvarSlett
  2. Høres stilig ut, problemet blir å selge det inn til han jeg bor sammen med!

    Du får følge med, jeg er spent selv på hvordan det blir:-D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...