tirsdag 14. juni 2011

Gampe-oransje!

Jeg kom over Sukkertøy for øyet sin Oransje-utfordring i kveld, og ingenting passer vel bedre enn å melde seg på der med min nye skittentøyskurv!!

Vi kom hjem igjen i dag morges, etter noen fantastiske dager i København. Vi brukte lørdagen til shopping, jeg er egentlig ikke særlig glad i å gå og handle, men akkurat nå hadde jeg tydeligvis fått toppet handleformen min, så Mastercardet mitt fikk svimerker i kantene...

Et av kjøpene mine har jeg litt ambivalente følelser for. På den ene siden synes jeg det er kjempespennende med noen innslag av knallfarger, men jeg er litt usikker på om det denne gangen ble litt for mye av det gode:

Morsom-oransje,
stygg-oransje eller
kul-oransje???
Sånn skal den se ut når den er full,
jeg måtte låne bilde fra Bodum din hjemmeside siden vi for en
gangs skyld nesten ikke har skittentøy i huset.
- Men det varer nok ikke lenge til vår er like full som denne...


Skittentøyskurven har magnet-lås i toppen og er god å bære, så den er veldig praktisk. Den står på badet i 2. etasjen, og enorme mengder skittentøy (det er fascinerende å se hvor skitne barnehagebarn kan bli!) bæres derfra til vaskerommet i 1. etasje, så det er viktig at den er grei å bære.

Den er en drøy halvmeter høy, så den synes godt der den står på badet. Den får stå der inntil jeg har klart å bestemme meg for om jeg liker den eller ikke. Foreløpig så heller jeg mest mot at den er kul-oransje.

Ha en fargerik kveld!

- Hilsen Ann Kristin -

3 kommentarer:

  1. Definitivt kul oransje! Men så er jo jeg veldig glad i knallfarger ;)

    SvarSlett
  2. Den var absolutt kul-oransje! Noe jeg kunne tenkt emg sjøl, den der. Jeg digger farger og digger oransje - vent til du ser ytterdøra som kommer på et hus near you;)

    SvarSlett
  3. Kuloransje! Knalltøff. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...