mandag 27. juni 2011

Sommerlykke

Jeg ble inspirert av Hilde Louise Asbjørnsen sin sommerlykke-liste i Aftenposten.
Her er min sommerlykke-liste:

1. Ferietid.
Å høre døra lukke seg bak meg på jobben, og vite at jeg har 4 ukers sommerferie foran meg.

2. Sommerregn. 
Det er nesten ingenting som lukter så godt som etter en liten regnskur om sommeren.


3. Stille morgenstund.
En kopp kaffe eller te, en fersk, tynn avis full av agurknyheter og Reiseradioen på trappa i sola om morgenen.

4. Bysommer. 
Den dirrende varmen fra solvarm asfalt, hvitvin til lunsj på favorittkafeen, en kurv norske jordbær på en benk i parken og jazzkonsert i en bakgård.



5. Familietur i skogen.
Med nistepakke med brødskiver med kokt egg, saft og kaffe. Å sitte ved tjernet og se på øyenstikkere suse rundt i luften og ørreten vake i vannet.



Ha en fabelaktig sommerkveld!

- Hilsen Ann Kristin -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...