fredag 20. mai 2011

Tørst?

Jeg skulle innom Joker-butikken i dag for å kjøpe brød og juice, men da jeg oppdaget at de hadde epler på tilbud så ble det brød og epler i steden.


Da jeg kom hjem vasket jeg noen av eplene og puttet de i saftsentrifugen min, og dermed hadde jeg nypresset juice av beste slag!

Tidligere på dagen fikk ungene noe de syntes var fantastisk spennende:
Melk med konditorfarge! 
De fleste voksne vil nok synes at melk med konditorfarge ser litt guffent ut, men det gikk rett hjem hos ungene!!

Minstejenta satt med store øyne og kikket på den lekre rosa drikken sin, og hun ble veldig overrasket da hun oppdaget at den rett og slett smakte vanlig melk.

Domaine Laroche

Og i kjøleskapet ligger en deilig Chablis som mor og far skal kose seg med i kveld:-)

Ha en fin fredagskveld!

- Hilsen Ann Kristin -

1 kommentar:

  1. Gratulerer!
    Du vant min giveaway, send meg din adresse på lhatlevik@gmail.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...